رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه، اعلام مثبت شدن تست دوپینگ حسین کیهانی را تلخ ترین اتفاق سال 1398 دوومیدانی کرمانشاه دانست و گفت: هنوز پیگیری‌ها برای کاهش محرومیت حسین کیهانی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 16 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،احمد روشن زاده ، با بیان اینکه دوومیدانی کرمانشاه سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: در این سال تعدادی از ورزشکاران کرمانشاهی به عضویت تیم‌های ملی درآمدند و از سوی دیگر در رقابت‌های مختلف کشور هم ورزشکارانمان خوش درخشیدند که این‌ها اتفاقات مثبتی برای دوومیدانی ما بود.

وی از مثبت شدن تست دوپینگ حسین کیهانی در این سال هم یاد کرد و گفت: این حادثه تلخ ترین اتفاق دوومیدانی کرمانشاه در سال 1398 بود.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه تصریح کرد: حسین کیهانی یکی از با اخلاق ترین و با روحیه ترین ورزشکاران دوومیدانی ایران است که با شناخت چندساله ای که از او دارم، می‌دانم ورزش کاری نیست که بخواهد دوپینگ کند.

وی اضافه کرد: حسین کیهانی هم بارها اعلام کرده که این اتفاق یک پاپوش بود، برای همین مسئولین فدراسیون هم هنوز پیگیر پرونده او هستند.

روشن زاده به انتقادهایی که حسین کیهانی از مسئولین فدراسیون به دلیل عدم پیگیری پرونده‌اش داشت هم اشاره کرد و گفت: می‌دانم که مسئولین فدراسیون تا پیش از شیوع کرونا پیگیر پرونده حسین کیهانی بودند، اما اینکه خود این ورزشکار به عدم حمایت مسئولین انتقاد دارد شاید برای این است که فدراسیون جزئیات پیگیری ها را به حسین کیهانی نگفته‌اند.

وی متذکر شد: مگر می‌شود فدراسیونی برای یک ورزشکار که از افتخاراتش محسوب می‌شود، کم کاری کند؟ قطعا برای انتخابات بعدی فدراسیون هم اگر مجید کیهانی رای نیاورد، رئیس بعدی پیگیر پرونده حسین کیهانی خواهد بود.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه یادآورشد: البته برخی از گلایه‌های حسین کیهانی درمورد کم توجهی به ورزشکار شهرستانی را قبول دارم، چرا که می بینیم ورزشکارانی را که در حد کیهانی نیستند اما چون پایتخت نشین هستند بیشتر به آنها بها داده می‌شود.

وی درخصوص وضعیت این روزهای این ورزشکار مدال آور کرمانشاهی هم گفت: حسین کیهانی درحال حاضر تمریناتش را بخوبی انجام می‌دهد و چون در رقابت‌های رسمی نمی‌تواند شرکت کند، آمادگی بدنی خود را برای حضور در رقابت‌های غیررسمی مانند تورنمنت ها حفظ می‌کند.

روشن زاده در ادامه به ابطال انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم که پیش از تعطیلات نوروز انجام شد اشاره کرد و گفت: انتخابات فدراسیون درحالی اواخر اسفند برگزار شد که از روسای 31 هیات استانی 22 رئیس هیات به علت شیوع بیماری کرونا در مجمع حضور پیدا نکردند.

وی اضافه کرد: تعدادی از هیات هایی که نمایندگان آنها در انتخابات حضور داشتند، با امضای رئیس هیات به این مجمع نیامده بودند، بلکه امضای مدیرکل ورزش و جوانان استان هایشان را داشتند که غیرقانونی بود.

رئیس هیات دوومیدانی کرمانشاه ابطال انتخابات فدراسیون را به حق اعلام کرد و گفت: امیدواریم با پایان بیماری کرونا مجمع انتخاباتی فدراسیون دوباره برگزار و فرد اصلح انتخاب شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار