این روزها بانوان همدانی برای شکست ویروس کرونا و جهت کمک به بیماران به صورت گروههای جهادی و خودجوش دست به کار شده‌اند و با تهیه اقلام پزشکی، تولید دستکش یکبار مصرف و پخش بسته‌های معیشتی جانی دوباره به وضعیت بهداشتی این شهرستان بخشیدند.
کد خبر: ۸۳۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 14 April 2020
  این روزها بانوان همدانی برای شکست ویروس کرونا و جهت کمک به بیماران  و کادر درمانی، به صورت گروههای جهادی و خودجوش دست به کار شده‌اند و با تهیه اقلام پزشکی، تولید دستکش یکبار مصرف و پخش بسته‌های معیشتی جانی دوباره به وضعیت بهداشتی این شهرستان بخشیدند.

به گزارش تابناک همدان، قرارگاه مردمی جهادی پدافند زیستی حوزه شهید احمدی روشن موقعیت شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، همچنان جلوه‌هایی از اتحاد مردم در پستی و بلندی‌های دوران، را به نمایش گذاشته و فرقی هم نمی کند چه می‌خواهد ایستادن در مقابل گلوله باشد، چه مقابله با شیوع یک بیماری، آنچه به جا می‌ماند رد زیبایی از فداکاری و نوع‌دوستی است.

به اطلاع می رساند با همکاری بانوان مجموعه طلایه داران معروف در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به اقشار حاضر در عرصه مقابله با کرونا، اقداماتی ذیل صورت گرفته است.

-تولید وسایل بهداشتی و دستکش

-تهیه و توزیع سبد غذایی 

-شناسایی اقشار و خانواده‌هایی که به علت شیوع بیماری کرونا و نیز شناسایی نیازمندان سطح شهر 

-تهیه و توزیع آبمیوه‌ی طبیعی با مشارکت ستاد مردمی مقابله با کرونا شهرستان

-همکاری در طرح غربالگری کرونا با مشارکت ستاد مردمی مقابله با کرونا استان 

 -طبخ غذای گرم ویژه جهادگران 

-فعالیت در فضای مجازی
 
 پی نوشت: 

در پی شیوع ویروس منحوس کرونا، با وجود فاصله گزاری اجتماعی، اتحاد و همدلی مومنین بیش از پیش تقویت شده تا به مدد الهی کرونا را شکست دهیم. در این راستا قرارگاه مردمی جهادی پدافند زیستی شهید احمدی روشن موقعیت شهدای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان همدان، از همشهریان عزیز تقاضا می شود؛ 

۱. پویش "در خانه بمانیم" را جدی بگیرند. بدیهی است هرگونه اقدام پیشگیرانه‌ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نخواهد بود؛ بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم. این پویش سراسری کمک می‌کند تا زنجیره‌های انتقال بیماری در بین مردمانی که استطاعت تهیه وسایل حفاظت فردی ندارند نیز، گسترده نشده و قابلیت انتقال آن به دیگران کمتر شود.

۲. به پویش 《قرار همدلی خیّرین》 بپیوندند. 

این پویش با توجه به کمک‌های مردمی برای کمک به تهیه آبمیوه جهت تقویت بنیه‌ی جهادگران عرصه ضد عفونی، تامین وسایل حفاظت فردی (ماسک، دستکش یکبار مصرف، مایع ضد عفونی) و نیز تهیه سبد غذایی ویژه مناطق کم برخوردار، برای خانواده‌های کم‌بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم شهر اقدام نموده است. 

لذا دوستان و خیّرین عزیز می‌توانند کمک‌های خود اعم از هدایا و نذورات در قالب‌های مختلف را با شماره تماس زیر هماهنگ نمایند. 
 تلفن های تماس: 

 برادران: ۰۹۱۸۳۱۶۴۲۳۱
خواهران: ۰۹۱۸۴۰۹۵۲۷۸

جهاد بانوان همدانی در عرصه‌ی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا
جهاد بانوان همدانی در عرصه‌ی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار