رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه از آغاز کلاس‌های دروس تئوری این دانشگاه بصورت آموزش الکترونیکی از امروز(24 فروردین) خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 12 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهمن سعیدی پور ، بااشاره به تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشگاه پیام نور از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: باتوجه به تداوم این بیماری و به منظور جلوگیری از لطمه وارد شدن به آموزش‌های دانشگاه، راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی را در دستور کار قرار دادیم.

رییس دبیرخانه‌ دانشگاه‌های پیام نور منطقه‌ی پنج کشور تصریح کرد: در این راستا بخش IT دانشگاه پیام نور استان سرور سامانه‌ آموزش الکترونیکی دانشگاه های پیام نور منطقه‌ پنج کشور - استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام - را در کرمانشاه تجهیز و راه اندازی کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ظرفیت آموزشی این سامانه را سه هزار نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس این بستر، تمامی دروس تئوری نیمسالجاری در کلیه‌ مقاطع به صورت متمرکز استانی و به روش الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه به آدرس http://kermanshah.pnu.ac.ir وارد بخش آموزش الکترونیکی شده و نسبت به دریافت برنامه‌ کلاسی، راهنمای ورود به سامانه‌ آموزش الکترونیکی و دریافت نرم افزارهای موردنیاز و. .. اقدام کنند.

سعیدی پور گفت: تمامی اعضای هیات علمی و مدرسین این دانشگاه از هفته پایانی اسفند تا اواخر تعطیلات نوروزی بااستفاده از این سامانه روش‌های آموزش الکترونیک را فراگرفته اند و مشکلی در این رابطه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با استفاده از این بستر برگزاری تمامی جلسات استانی دانشگاه، آموزش ضمن خدمت کارکنان، همایش‌ها و... به صورت الکترونیکی امکانپذیر است.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه بابیان اینکه این دانشگاه از سالهای گذشته حدود 20 درصد آموزش دروس تئوری را بصورت الکترونیکی برگزار می‌کند، عنوان کرد: باتوجه به شرایط پیش آمده اکنون 100 درصد این کلاس‌ها را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار