‎استاندار کرمانشاه گفت: پویش همدلی در ‎کرمانشاه با مشارکت مردم، خیرین و مسوولین آغاز شد.
کد خبر: ۸۳۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 11 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند با بیان اینکه خیرین، مردم و مسوولین زمینه ساز حرکتی مهم خواهند شد، اظهار داشت: با همکاری و مشارکت مردم جلوه‌های زیبایی از نوع دوستی و همراهی را در کمک به بیماران استان شاهد خواهیم بود.

بازوند بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص مشارکت‌های مردمی خاطرنشان ساخت و افزود: مردم کرمانشاه در بحران‌ها همیشه صحنه‌های شگفت‌انگیزی را خلق کرده اند و امروز نیز با مشارکت در پویش همدلی امکان کمک و مساعدت‌های درمانی و معیشتی برای بیماران و مردم آسیب دیده فراهم می‌شود.

مقام ارشد استان از اهدای بسته‌های حمایتی به بیماران توسط کمک کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: نهاد‌های حمایتی به همه افراد آسیب دیده از شیوع کرونا، مبتلایان اعم از بستری، سرپایی و خانواده‌های متوفیان نیز کمک خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه ار تلاش‌های مردم فهیم و شریف استان، مدیران و کادر بهداشت و درمان تقدیر و‌تشکر کرد و اظهار داشت: تقاضا داریم پروتکل‌های بهداشتی در روز‌های آینده با جدیت در همه حوزه‌ها رعایت شود و دانشگاه نیز نظارت مستمر داشته باشد.

وی پشتیبانی صنعتگران، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی را از دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر دانست و گفت: برای حفظ سلامت مردم از همه ظرفیت‌ها و امکانات استفاده خواهیم کرد.

بازوند در ادامه تصریح کرد: با اعلام شماره حساب رسمی هلال احمر این پویش راه اندازی و امکان حضور همگانی فراهم می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار