معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از پیاده‌راه شدن خیابان «مدرس» خبر داد و افزود: مطالعات طرح در دست اقدام است.
کد خبر: ۸۳۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 11 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محسن ارجمندی ، با بیان اینکه پیاده راه شدن برخی معابر شهری در کنار رفع معضل ترافیک به عنوان یک جاذبه گردشگری نیز مطرح است، گفت: در همین راستا تلاش داریم تا مسیر مدرس در محدوده میدان آزادی (ابتدای خیابان مدرس) تا چهارراه مدرس پیاده‌راه شود.

وی افزود: بحث پیاده راه شدن این مسیر بار‌ها مطرح شده، اما جدیتی که باید وجود نداشته و این طرح سالهاست بلاتکلیف مانده است.

ارجمندی تصریح کرد: جدیت ما برای این طرح بسیار بالاست و هم اکنون مطالعات آن در حال انجام است و برای اولین بار مشاور برای پروژه گرفته شده است.

وی درخصوص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح، گفت: تا زمان تکمیل مطالعات نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر کرد و منتظر تکمیل مطالعات طرح هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت پیاده راه شدن این مسیر، یک خط ویژه حمل و نقل عمومی در آن فعال خواهد بود و مابقی مسیر بصورت پیاده راه درخواهد آمد.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با تکمیل مطالعات طرح، پروژه پیاده راه شدن مسیر مدرس کلید می‌خورد.

ارجمندی خاطرنشان کرد: در کنار بحث رفع معضلات ترافیک، اجرای این طرح که جاذبه گردشگری محسوب می‌شود به اقتصاد این منطقه هم کمک کرده و موجب رونق کسب و کار صنوف این مسیر می‌شود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار