شهرام عارف کیا در گفتگو با تابناک:
رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه از کاهش ۱۳۰ تنی تولید زباله از ابتدای سال و کاهش زباله گردها در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۳۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 09 April 2020

شهرام عارف کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به کاهش ۱۲۰ الی ۱۳۰ تنی تولید زباله در سطح شهر کرمانشاه از ابتدای سال اظهار داشت: هر ساله تولید زباله در ماه های پایانی سال (بهمن و اسفند) به دلیل خانه تکانی و موارد متفرقه افزایش یافته و در فروردین ماه این میزان کاهش می یابد. و کاهش زباله در فروردین ماه سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه شهروندان بیش از پیش موارد بهداشتی اعم از قراردادن کیسه زباله داخل مخازن سطح شهر را رعایت می کنند خاطر نشان کرد: به منظور رعایت نکات بهداشتی ۸ خودرو جمع آوری زباله به سازمان مدیریت پسماند اضافه شده که خودروها در سه شیفت صبح، بعدازظهر و شب با افزایش ساعت کار به جمع آوری زباله می پردازند.

 رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل کاهش ترافیک در سطح شهر خودروهای جمع آوری زباله بهتر می توانند ایفای نقش کنند، لذا از مردم تقاضا داریم که از ساعت ۸ شب زباله های خود را حتما داخل مخازن تعبیه شده در سطح شهر قرار دهند. با افزایش تعداد خودرو و ساعت کاری جمع آوری زباله مخازن زباله کاملا پر نشده و تعداد زباله گردها کاهش یافته است.

عارف کیا در پایان با اشاره به فعالیت ۱۵ دستگاه خودروی جمع آوری زباله در سطح شهر افزود: پسماندهای پزشکی و زباله های ۲۰ درصد غیرقابل بازیافت در محل معین در جاده ی سراب قنبر دفن می شوند. همچنین به منظور تضمین سلامت پرسنل بسته های بهداشتی در دو سری ۲۵۰۰ عددی و ۱۶۰۰ عددی میان آن ها توزیع شده است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار