فرماندار ثلاث باباجانی گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و برخورد با خودرو‌های متخلف ۳۰ دستگاه خودرو به میزان ۱۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۸۳۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 08 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،یدالله شکری ، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و برخورد با خودروهای متخلف در شهرستان ثلاث باباجانی، 30 دستگاه خودرو به میزان 100 میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: در همین راستا از ورود 174 خودرو غیربومی به شهرستان جلوگیری و عودت داده شدند.

فرماندار ثلاث باباجانی تصریح کرد: علاوه بر انسداد راه‌های دسترسی به تمامی تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری، 11 محور فرعی ورود به شهرستان نیز مسدود و اقدامات سختگیرانه‌ای در ورودی و خروجی شهرهای تازه‌آباد و ازگله اعمال شد.

وی با بیان اینکه با هماهنگی تیپ تکاور انصارالرسول(ص) پنج مرحله گندزدایی در شهر انجام شده، ادامه داد: خوشبختانه نیروهای مردمی با تمام توان و تلاش با همکاری شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان در میدان حضور دارند و به طور مداوم و مستمر در حال گندزدایی معابر شهری و روستایی هستند.

شکری اضافه کرد‌: به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، اولین نقاهتگاه بیماران کرونایی شهرستان با ظرفیت 16 تخت به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش راه اندازی شده که در صورت نیاز، بیماران احتمالی بهبود یافته در این نقاهتگاه مراقبت می‌شوند تا به سلامت کامل برسند.

فرماندار ثلاث باباجانی از اجرای کامل و 100درصدی طرح غربالگری در این شهرستان خبر داد و از همکاری و همراهی خوب مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.

شکری تصریح کرد: در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر شهرستان تاکنون 400 سبد غذایی حمایتی و 600 میلیون ریال نیز به 60 خانواده دارای بیماری خاص اهدا شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار