رئیس هیات ورزش‌های بومی محلی استان کرمانشاه با اذعان به کاهش عملکرد این هیات در سال گذشته، گفت: مشکلات مختلفی در این سال سر راه هیات قرار گرفت، اما همه تلاشمان را کردیم تا کوتاهی نداشته باشیم.
کد خبر: ۸۳۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 08 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهرام بهروش ، سالهای 1396 و 1397 را سالهای پررونق ورزش روستایی و بومی محلی در استان دانست و اظهار کرد: طی این دوسال هیات بومی محلی استان مقام اول در اجرای برنامه‌های مختلف را بین هیات های استانی کسب کرد، اما در سال 1398 افت در اجرای برنامه‌ها داشتیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته تنها 18 برنامه و جشنواره بومی محلی در سطح استان برگزار کردیم، این درحالی بود که در دو سال ماقبل آن بیش از 180 جشنواره در استان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش‌های بومی محلی استان در خصوص چرایی افت عملکرد این هم گفت: وجود برخی مشکلات و عدم حمایت‌های مسئولین باعث شد تا حدودی انگیزه کار از ما گرفته شود.

وی تصریح کرد: قبول داریم که سال گذشته باید بیشتر کار می‌کردیم، اما آنچه که از دستمان برآمد انجام دادیم و تلاش کردیم تا کوتاهی نداشته باشیم.

بهروش اضافه کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای که طی چند سال گذشته داشتیم این توقع را بین مردم بوجود آورده که باید همچنان فعال باشیم و البته در این راه هم کوشش می‌کنیم، اما به حمایت مالی مسئولین هم نیاز داریم.

وی گفت: مسئولین برای تکرار موفقیت‌های هیات باید به ما کمک کنند، ولی متاسفانه مسئولین ورزش استان دل در گرو حمایت از هیات ندارند.

رئیس هیات ورزش‌های بومی محلی کرمانشاه از برنامه‌های این هیات برای سال 1399 هم گفت و افزود: امسال تمام توان خود را برای جذب منابع بیشتر بکار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم تا جشنواره های بیشتر، پررونق تر و با کیفیت تری برگزار کنیم.

وی از سفر سال گذشته رئیس فدراسیون جهانی ورزش‌های بومی و محلی به کرمانشاه و معرفی ورزش زوران برای ثبت جهانی آن هم یاد کرد و گفت: پس از انجام این سفر قرار شد بزرگترین گود زوران غرب کشور در کرمانشاه ساخته شود و نزدیک به دو میلیارد تومان اعتبار برای آن گرفتیم.

بهروش تاکید کرد: متاسفانه سنگ اندازیها و بی توجهیهای مسئولین باعث شد تا نتوانیم آن را اجرایی کنیم، اما اگر امسال حمایتی ببینیم دوباره پیگیر آن می‌شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار