رئیس دانشکده پرستاری و مامایی کرمانشاه گفت: روند جذب پرستاران با توجه به شرایط موجود کمتر از یک ماه به طول می‌انجامد .
کد خبر: ۸۳۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 07 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از مهر،علی اکبر ویسی رایگانی اظهار داشت: سعی شده تا کارهای جذب پرستارانی که استخدامی آنها انجام شده است سرعت گیرد تا این افراد به کمک پرستاران بخش بیماران مربوط به کرونا بروند.

وی افزود: روند جذب پرستاران ۶ ماه طول می‌کشید که با توجه به شرایط موجود در کمتر از یک ماه صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی کرمانشاه بیان داشت: پرستارانی که از دیگر بخش‌هایی که مریض کمتری دارد به بخش بیماران مربوط به کرونا انتقال داده می‌شوند تا فشار کاری کمتر شود.

این مسئول تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون کمبود پرستار در استان نداشتیم و با جذب سریع پرستاران آنها می‌توانند هر چه سریع‌تر در مراکز خدمت رسانی‌های لازم را آغاز کنند.

ویسی رایگانی بیان داشت: در کل نسبت به استانداردهای مورد قبول خیلی کمبود پرستار داریم اما از لحاظ خدمت رسانی، خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است خللی در ارتباط با مراقبت های بیماران مربوط به کرونا در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: به ازای هر تخت یک عدد خاصی داریم که در حد استانداردهای کشوری وجود دارد اما از استانداردهای بین المللی خیلی فاصله داریم.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی کرمانشاه ادامه داد: در استان کرمانشاه ابتلاء پرستاران به بیماری کرونا در بخش‌های مراکز مربوطه داشته‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به شرایطی که به وجود آمده از نظر کادر درمانی جزو استان‌هایی بودیم که خوب عمل شده و با مدیریت خوبی که در بحث‌های ایجاد شرایط کاری صورت گرفته، منجر به شهادت همکاران درمانی تا کنون نشده است.

وی در ادامه گفت: تجهیزات هم در حد مقدوراتی که در کشور وجود دارد توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تهیه و در اختیار پرسنل قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار