حبیب الله خزایی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:دانشگاه خدمات درمانی و آموزش بالینی ویژه ای را توسط اعضا هیات علمی ، دستیاران و کارورزان برای مقابله با کرونا ارائه می دهد.
کد خبر: ۸۳۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 07 April 2020

حبیب الله خزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:علاوه بر آموزش دانشجویان به صورت مجازی در این معاونت با ارائه خدمات درمانی و آموزش بالینی توسط اعضا هیات علمی ، دستیاران و کارورزان و توسعه حفاظت فردی جهت اعضا هیات علمی دستیاران، کارورزان و کارکنان حوزه آموزش اقدامات موثری برای مقابله با کرونا ویروس صورت گرفته است.

وی افزود: معاونت آموزشی دانشگاه خدمات درمانی و آموزش بالینی ویژه ای را توسط اعضا هیات علمی ، دستیاران و کارورزان برای مقابله با کرونا ارائه می دهد.

خزایی با بیان اینکه کارگاه های متعدد حفاظت فردی و آشنایی با ویروس کرونا توسط رئیس مرکز آموزش دانشگاه و برخی از اعضا هیات علمی بالینی در مراکز آموزشی درمانی و دانشکده ها برگزار می شود،عنوان کرد: اعضاء هیات علمی دانشکده های پرستاری،مامایی و پیراپزشکی در مرکز مشاوره معاونت درمان در راستای اطلاع رسانی و مشاوره تلفنی به آحاد عمومی مردم حضور می یابند.همچنین فضاهای اداری،آوزشی دانشکده ها و ستاد دانشگاهبه صورت مدام ضدعفونی می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده توسط معاونت آموزشی برای کارکنان و دانشجویان حاضر در بخشهای بالینی تهیه و
پروتکل های حفاظت های فردی به دانشکده ها و مراکز آموزشی درمانی ارسال می شود.

وی با اشاره به تهیه محتوای آموزشی به صورت تصویری، پمفلت ، پوستر و نصب بنر در خصوص تدابیر و تمهیدات تغذیه ای، بهداشتی و روانی در جهت کنترل پاندمی کرونا،خاطر نشان کرد: جهت حضور دانشجویان در سامانه ۲۵۲۵ معاونت بهداشتی برای پاسخگویی به سوالات مردم در زمینه بیماری کرونا به صورت تلفنی برنامه ریزی شده و همچنین گروه های جهادی شامل دانشجویان داوطلب رشته پزشکی جهت حضور در مراکز آموزشی درمانی تشکیل شده است.

خزایی در پایان گفت:تهیه و توزیع وسایل حفاظت فردی در بین کارورزان و دستیاران، ایجاد امید و انگیزه در کاروزان و دستیاران، مشخص نمودن مکانها و افراد آلوده (لکه گیری) در مراکز آموزشی درمانی و ارائه خدمات لازم جهت مقابله با کرونا از مهمترین فعالیتهای این گروه های جهادی است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار