بانوی وزنه بردار کرمانشاهی از بی توجهی به وزنه برداری بانوان در کرمانشاه و عدم حمایت مسئولین از این رشته انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۳۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 06 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سمیرا کمری زاده، با انتقاد از کم توجهی به وزنه برداری بانوان در کرمانشاه، اظهار کرد: رسیدگی چندانی به این رشته در استان نمی‌شود و هیچ امکاناتی هم برای ادامه فعالیتمان نداریم.

وی تصریح کرد: درحال حاضر برای اینکه بتوانیم تمرین داشته باشیم، بصورت شیفتی و در نوبتی که آقایان نیستند در سالن مجموعه ورزشی تختی تمرین می‌کنیم که سختی‌هایی دارد.

این بانوی وزنه بردار کرمانشاهی اضافه کرد: برای انجام تمریناتمان مربی نداریم و به تنهایی تمرین می‌کنیم و بخاطر مشکلات مالی هیات برای برخی اعزام ها نیز از جیب خودمان هزینه می‌کنیم.

کمری زاده گفت: متاسفانه هیات وزنه برداری مشکلات زیادی دارد و نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای بانوان ورزشکار باشد، لذا باید از طرف مسئولین به این رشته پرمخاطب در استان کمک‌هایی شود.

وی تاکید کرد: عدم حمایت از وزنه برداری بانوان در کرمانشاه باعث شده تا برخی از ورزشکاران این رشته که حتی عضو تیم ملی هم بودند کنار بکشند. من هم بارها این تصمیم را گرفته‌ام اما به خاطر علاقه زیادم به وزنه برداری هنوز آن را قطعی نکرده‌ام.

این بانوی وزنه بردار کرمانشاهی در ادامه به موفقیت‌های بانوان وزنه بردار استان در رقابت های کشوری هم اشاره کرد و گفت: دو سال پیش که برای اولین بار به رقابت‌های قهرمانی کشور در مشهد اعزام شدیم، در هر چهار رده سنی توانستیم 22 مدال بگیریم و با کاپ قهرمانی به استان برگردیم، اما متاسفانه کسی از مسئولین ورزش استان هیچ تجلیل و تبریکی به ما نگفت.

وی اضافه کرد: سال گذشته هم در دومین دوره رقابت های قهرمانی کشور در اصفهان شرکت کردیم که این بار هم 19 مدال گرفتیم که باز مانند دوره قبل کسی توجهی به ما نکرد.

وی تصریح کرد: البته پس از بازگشت از این رقابت‌ها رئیس هیات تلاش زیادی کرد تا بتوانیم یک دیدار با مدیرکل ورزش استان داشته باشیم و گویا قول جایزه یک تا دومیلیون تومانی هم به دختران وزنه بردار داده بودند، اما اکنون با گذشت نزدیک به هشت ماه از مسابقات نه این دیدار انجام شده و نه حتی یک تبریک گرفتیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار