کد خبر: ۸۳۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 05 April 2020

به گزارش «تابناک»؛ مرتضی پیروی منش فعال رسانه‌ای درآستانه میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان گفت: اسلام حساب ویژه‌ای به جوان دارد، برای اینکه بتوان شیوه جذب را بهتر بیان کرد دوتقسیم بندی می کنیم. مواجهین به دین و مراجعین به دین ، باید یاس را از مواجهان زدود. و روح امید را در مراجعین دمید.
مدیر مسئول هفته نامه اجتماعی محور افزود: مدیران فعال دراین زمینه بایستی عوامل دین گریزی را بدانند، بدانند جوانان امروز با موشک و آنها با دوچرخه حرکت می کنند .چگونه مخاطب ما زندگی آرام وخدایی داشته باشد، اگر مخاطب معیار ، خدای نکرده آزادی را انتخاب کرد دیگرسخت باید امید به برگشت او داشته باشیم.

ای جوان شرف انسانی خود را با ادب و دین خود را با علم حفظ کن_مرتضی پیروی منش

رئیس بسیج رسانه استان تاکید کرد: خطاب به مخاطب جوان هم می شود این گونه گفت که مراقب باشید دنباله رو سیاست مداران باطل نباشید.جوان ، باید شرف انسانی خود را با ادب ودین خود را با علم حفظ کند. اسلام حساب ویژه ای به جوان دارد

وی در ادامه داد: تفاوت‌های جنسیتی در جذب دارای جایگاه است. معمولاً مردها به پیام و زنها به فرا پیام توجه دارند . مرد ها به معنا ومفهوم محتوایی و زنها بیشتر به لحن بیان توجه دارند. پس باید در شیوه جذب ، به بهترین راه که همان جذب از طریق ارتباط روحی و معنوی با مخاطب است توجه شود .

تصریح کرد: اگر می خواهید جوان را دوست داشته باشید آن مکان که وی می باشد را دوست داشته باشید تا بتوانید مثبت کار کنید. شناخت تفاوت ها درجذب فوق العاده است . قرآن در طرح انسان شناسی خود زن و مرد را درعصر آفرینش یکسان می داند وتفاوت را صرف دراستعداد می داند.اینکه توجه داشته باشیم اموری هستند که دردنیا به دست ما می باشد واموری مانند مرگ واشیا دردست خدااست کمک می کند که چگونه رفتار بکنیم.هدف از جذب عمومی یا تخصصی ، زنده کردن روح خداپرستی درآنان است لذا شناخت مخاطب، شناخت سطح درک عقلی ورشد ذهنی آن و شناخت اخلاقیات وی راهگشای مسیر پرپیچ وخم دنیا خواهد بود.

در پایان گفتگو افزود: برای جهش تولید فکر درست، حرکت کنیم. با احترام، کتابخانه خوب است اما بدون آدم در درون آن چه کارکردی دارد؟ کار من پرورش انسان و زنده کردن روح خداپرستی درمخاطبان است. معتقدم برای پرورش انسان پای کاراسلام شیوه جذب، بازخوانی شود. بسترسازی برای ایجاد ظهور و تمدن سازی، را با طلاب و تفکرجهادی بسیج، امیدآفرین بانگاه رسیدن به چهارقوه الگویی، مفکری، انگیزشی و مکملی محور، بهمراه کودکان، نوجوانان وجوانان مومن انقلابی باکمک اساتید حوزه، دانشگاه وفعالان رسانه ای شروع کرده ایم شما هم به مابپیوند.
دین ما دین محبت و دوست داشتن است اگر فردی شاد باشد درجایی وارد شود تأثیرش را می گذارد. ما مکانها را دوست داشته باشیم.ما بایستی دنبال راه حلهایی باشیم که چطور اين محله ، روستا ، شهر واستان را دوست داشته باشيم .

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار