فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا کسب و کار زنان سر پرست خانوار دچار آسیب‌های اقتصادی شده است.
کد خبر: ۸۳۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 06 April 2020

فاطمه رضوان مدنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۶۸ زن سرپرست خانوار وجود دارد که در اثر بحران کرونا شغل و وضعیت آنها تحت تاثیر قرار گرفته است. این افراد پس از شناسایی، طی مکاتباتی با سازمان بهزیستی کل کشور در راستای تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت ارائه خدمات به سازمان صنعت، معدن و تجارت معرفی شده اند تا از بسته های حمایتی بهره مند شوند.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر با توجه به وضعیت خاص برخی از این افراد، حمایت هایی در قالب کمک های فردی سازمان از این افراد ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه تصریح داشت: امیدواریم با پیگیری های سازمان بهزیستی و هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت در آینده ی نزدیک حمایت های لازم از این گروه های خاص صورت بپذیرد و مراحل تکمیلی خود را سپری کند.

رضوان مدنی در پایان از امهال وام این گروه از افراد خبر داد و‌ گفت: چنانچه این افراد تعهداتی در جهت خروج از چرخه ی خدمات سازمان یا مهلت جهت بازپرداخت اقساط خود دارند با درخواست آن ها موافقت خواهد شد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار