استاندار آذربایجان غربی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور و استان بعد از شیوع بیماری کرونا گفت: بسته‌های معیشتی با همکاری دولت و خیرین تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 05 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،محمدمهدی شهریاری  امروز یکشنبه در جلسه شناسایی و نحوه کمک به خانواده‌های مشمول دریافت بسته‌های معیشتی آسیب پذیر از بیماری کرونا، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان و شرایط اقتصادی سخت مردم در پی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها در کشور، متاسفانه شاهد بروز برخی مشکلات اقتصای در بین اقشار آسیب پذیر جامعه هستیم.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا با اجرای طرح‌های مختلف از جمله پرداخت کمک هزینه‌های معیشتی و تسهیلات کم بهره بخشی از این آسیب‌ها را جبران کند.

اساندار آذربایجان غربی ادامه داد: در آذربایجان غربی نیز ما قصد داریم با کمک افراد خیر و نیکو کار و همچنین حمایت‌های دولتی افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نیستند را شناسایی و علاوه بر بسته‌های معیشتی دولت که بصورت کشوری توزیع می‌شود، برای حدود یکصد هزار خانوار بسته‌های حمایتی و معیشتی تهیه و در بین آنان توزیع کنیم.

وی بر اجرای برنامه منسجم با مدیریت واحد در زمینه شناسایی و توزیع این اقلام تاکید کرد و گفت: از خیرین و افراد نیکو کار استان نیز که همیشه و در همه حال در کمک به افراد آسیب پذیر و نیازمند جامعه پیش قدم بودند نیز تقاضا داریم تا در اجرای این طرح مشارکت جدی داشته باشند.

شهریاری در ادامه از تمامی خیرین استان که در تهیه تعدادی از دستگاه‌ها و تجهیزات و اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده مورد نیاز مردم و بیمارستان‌های استان به ارزش حدود ۲۰ میلیارد تومان کمک کردند قدردانی نمود و گفت: علیرغم وجود تجهیزات پزشکی مناسب در مراکز درمانی استان، تهیه تجهیزات پزشکی و اهدای آن به مراکز درمانی استان توسط خیرین، ارائه خدمات به مردم در این مراکز را بهتر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار