مصطفی بابا ملکی در گفتگو با تابناک:
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از بستر سازی برای ورود جوانان به عرصه های مدیریتی و ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 05 April 2020

مصطفی بابا ملکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع)، اظهار داشت:جوانان این مرز و بوم در تاریخ کشور و انقلاب همواره حماسه سازی و افتخار آفرینی کرده اند. جوانانی که با عظمی راسخ و پیروی هوشمندانه از رهبرفرزانه خود، انقلاب را به پیروزی رسانده و در دوران دفاع مقدس نیز با ایثار، شجاعت و آزادگی حماسه های ماندگار و بی بدیل خلق کردند.

وی خاطر نشان کرد:امروز هم باتوجه به وضعیت کشور و مبارزه با ویروس کرونا جوانان و سازمان‌های مردم نهاد از همان ساعات ابتدایی با کارهای جهادی و خیرخواهانه تلاش کردند تا همرا مدافعان سلامت در عبور از این مقطع حساس باری از دوش کشور بردارند.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه افزود: جوان آینده ساز و سرمایه های کشور هستند و باید به آنها فرصت داده شود تا در میادین مختلف به کشور خدمت کند. همه ما باید به دنبال فراهم سازی بستر ورود جوانان به عرصه های مدیریتی کشور و خلق فرصت برای آن ها باشیم.

بابا ملکی خاطر تصریح کرد:بیشتر باشگاه های کرمانشاه توسط جوانان اداره می شود و اعتبارات خاصی برای باشگاه های که نیاز به خرید ابزار و ساخت و ساز دارند از منابع کار گروه اشتغال استان تامین شده و با بخشی از اعتباراتی که از سال گذشته باقی مانده در سال ۹۹ با قوت بیشتر و با منابع مالی بیشتر ادامه خواهد داشت و برای طرح های جوانان در تمام حوزه ها با دو بانک صندوق کار آفرینی امید و قرض الحسنه رسالت مطابق با سنوات گذشته اعتبارات خاصی اختصاص داده شده و با هماهنگی، همراهی و معرفی جوانان به بانک ها طرح های پشینهادی را ارائه و جوانان از این منابع می توانند بهرمند شوند.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در پایان گفت:مردم باید در این روز های کرونایی فاصله گیری اجتماعی را رعایت کنند و بهترین کار در خانه ماندن و رعایت کردن نکات بهداشتی است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار