پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۵۸ هزار و ۲۲۶ تن افزایش یافت این در حالی است که کهگیلویه و بویراحمد ، با افزایش آمار در روز هفدهم فروردین مواجه بوده است .
کد خبر: ۸۳۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 05 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۵۸ هزار و ۲۲۶ تن افزایش یافت این در حالی است که کهگیلویه و بویراحمد ، با افزایش آمار در روز هفدهم فروردین مواجه بوده است .
کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین ۱۷ _ کرونا ۷
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 7 مورد جدید مبتلا به کرونا در هفدهمین روز از فروردین ماه در استان شناسایی شده است که 4 نفر از شهرستان بویراحمد و 3 نفر از شهرستان باشت بوده است. این تعداد مبتلا از 192 نمونه آزمایش گرفته شده از بیماران به دست آمده است. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه عنوان کرد : از این تعداد مبتلایان جدید، 6 بیمار از خوشه های قبلی و یک بیمار از خوشه جدید شناسایی شده است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اضافه کرد: مردم حتی الامکان‌ در خانه بمانند و فقط جهت خریدهای ضروری  از خانه خارج شوند و با پرهیز از شرکت در دور همی ها و مهمانی ها  توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی گفت از مردم می خواهیم در صورت علامت‌دار شدن با سامانه ۴۰۳۰ تماس  گرفته و فقط در صورت لزوم و با راهنمایی کارشناسان به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.
دکتر یزدانپناه بیان کرد: باید جان همه انسان‌ها برایمان مهم باشد.پس با تردد های غیرضرور و حضور در مناطق روستایی و عشایری  جان کسی را به خطر نیندازیم.
وی اضافه کرد: تقاضامندیم مردم از هرگونه دید و بازدید در طول بیماری خودداری و انجام صله رحم و عیادت از بیماران را به دوره کامل بهبودی فرد موکول نمایند زیرا بیماران پس از بهبود تا مدتی می توانند ناقل باشند.
دکتر یزدانپناه در پایان گفت: از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه 4030 تماس حاصل نمایند.
نقشه پراکندگی کرونا در استان
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران / کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین ۱۷ _ کرونا ۷ / نقشه پراکندگی کرونا در استان
 
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران
به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تاکنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۲۴۸۳ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۵۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۳۶۰۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۲۰۱۱ تن بهبود یافته‌اند و البته ۴۰۵۷ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.
 
وی در ادامه گفت: تا کنون حدود ۱۹۰ هزار تست، دقیقا ۱۸۹ هزار و ۷۹۰ تست از موارد مشکوک به ابتلا اخذ شده است.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، روی نقشه کلیک کنید.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران / کهگیلویه و بویراحمد ، فروردین ۱۷ _ کرونا ۷ / نقشه پراکندگی کرونا در استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار