استاندار کرمانشاه گفت: در جلسه ستاد ملی کرونا که امروز یک شنبه (۱۷ فروردین) به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، طرح فاصله گذاری هوشمند تبیین و تشریح و با فعالیت کسب و کار‌های کم ریسک از ۲۳ فروردین موافقت شد.
کد خبر: ۸۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 05 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه هوشنگ بازوند به تصمیمات مهم ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره زمان و شکل فعالیت کسب و کارها و ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: کسب و کارهای متوسط و کم ریسک در استان از 23 فروردین می توانند فعالیت خود را آغاز کنند، اما فعالیت کسب و کارهای پرریسک فعلاً تا پایان فروردین ممنوع باقی می ماند.

مقام ارشد استان افزود: از 23 فروردین ماه فعالیت ادارات با دوم سوم کارکنان و در صورت ضرورت بیشتر از ساعت 7 الی 14 فعالیت خواهند داشت و یک سوم نیز مجاز به صورت گردشی و شیفت بندی فعالیت ها را انجام دهند.

استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از همراهی مردم کرمانشاه و کاهش ترددها به دستورالعمل جدید اشاره کرد و بیان داشت: تردد خودروها بین استانها تا 30 فروردین ممنوع و آزادی تردد بین استانها از سی فروردین شروع خواهد شد

بازوند با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا آموزش و پرورش و مقاطع کارشناسی تا 30 فروردین تعطیل و برای آموزش عالی در مقاطع دکترا کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ادامه دارد و طرح جدید در ادامه طرح قبلی از 23 فروردین شروع می شود.

وی در خاتمه همراهی و همکاری مردم را برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند خاطرنشان ساخت و گفت: در خانه ماندن اولویت ما است و مردم انجام این مهم را به عنوان اولویت اول از این بیماری مدنظر داشته باشند

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار