علی اکبر جاویدان در گفتگو با تابناک:
فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فاصله گذاری اجتماعی یا طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا یک طرح فراگیر و موثر بوده که تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۳۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 05 April 2020

سردار علی اکبر جاویدان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارداشت:فاصله گذاری اجتماعی یا طرح کاهش زنجیره ی انتقال ویروس کووید ۱۹ یک طرح کاملا فراگیر و کیفی بوده و در سطح کشور و استان بازخورد خوبی داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: این طرح در اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات استانی تا بیستم فروردین ماه سال جاری و در سه حوزه استمرار خواهد یافت.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از حوزه ها محدودیت ترددها به ورودی استان و همچنین شهرستان‌ها می باشد که با همکاری سپاه و بسیج در حال انجام است. در حوزه اصناف بر اساس مصوبات اجرایی ستاد ملی مبارزه با کرونا فقط آن دسته از مشاغلی که ضروری هستند فعالیت می کنند و مشاغل غیر ضروری همچنان تا بیستم فروردین ماه تعطیل هستند.

وی در ادامه بر اهمیت سلامتی مردم و شرایط پیش رو تاکید کرد و ابراز داشت: با کسانی که ضوابط و مقررات را زیر پا بگذارند بر اساس قوانین ابلاغ شده برخوردی قاطعانه خواهد شد.

سردار جاویدان در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۶۳ دستگاه خودرو متوقف و به پارکینگ منتقل شده و ۷۱۸ دستگاه خودرو هم اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی شده اند لذا از همه مردم استدعا داریم به جهت کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و سلامتی خود و دیگران از تردد غیر ضرور خودداری کنند و در خانه بمانند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه انتظامی که تامین نظم و امنیت در شرایط ویژه و بحران است بیان کرد: اکنون یکی از اولویت های همه سازمان ها و نهادها بحث مدیریت بیماری کرونا و مقابله با این بیماری می باشد. نیروی انتظامی نیز امروز بر خود واجب می داند که در خدمت همه مردم و در کنار همه سازمان ها باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در پایان تصریح داشت: با همکاری فرمانداری و استفاده از ظرفیت های شهرداری سنقر عملیات سراسری ضدعفونی و گندزدایی معابر با حضور یگان ویژه استان در سنقر اجرا شد .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار