برخی از مسئولین وشخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام های میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۳۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵ 05 April 2020

فرماندار لنده در پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تسلیت گفت.
در پیام فرماندار لنده آمده است؛

جوان زمینه ساز تحول و شکوفایی یک جامعه است.

پیام تبریک مسئولین شهرستان لنده به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان
بسم الله الرحمن الرحیم
جامعه ای که جوانان آن خلاق، با نشاط و امید به فرداهای روشن، تلاشگر و جهادگونه برنامه ریزی و اقدام کنند یقیناً در عرصه های مختلف در اوج قله های تعالی قرار می گیرند.

جوانان ایران اسلامی، همان شیر دلانی که با پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت و خودباوری و ایمان قوی، نقش چشمگیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در دوران دفاع مقدس داشتند و اکنون جوانان امروز در مسیر حفظ آرمانهای آن عزیزان در مسیر سازندگی و عمران کشور نقش آفرینی میکنند.

جوانان سر زمین پاک ایران نشان دادند، جوان زمینه ساز تحول و شکوفایی یک جامعه است. جامعه ای که جوانان آن خلاق و با نشاط و امید به فرداهای روشن، تلاشگر و جهادگونه برنامه ریزی و اقدام کنند یقیناً در عرصه های مختلف در اوج قله های تعالی قرار می گیرند.

نام گذاری میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) با عنوان «روز جوان» اقدامی است که روح بلند و پرانرژی جوانان را با الگویی تابناک پیوند زده و چارچوب رشد و بالندگی آنان را مشخص کرده است.

اینجانب میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان کشور بویژه جوانان شهرستان لنده که در این روزهای بحرانی بیش از هر زمان دیگر برای حفظ سلامت مردمان دیارشان از هیچ کوششی دریغ نکردند، تبریک عرض می نمایم.
امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نام گذاری شده، با همت جوانان برومند شهرستان زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه های مختلف را بیش از گذشته فراهم کنیم.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

مدیر بهزیستی شهرستان لنده در پیامی میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان را تبریک گفت.

در پیام ایشان آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم 
جوان مظهر توانمندی، پویایی، سرزندگی و ابتکار است که بدون تردید با همت والا و با تکیه بر استعداد خود می‌تواند افتخار آفرین و شگفتی ساز باشد.

پیام تبریک مسئولین شهرستان لنده به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» با اعتماد راسخ به توان جوانان، ضرورت بهره گیری از ظرفیت عظیم آنان را در عرصه‌ها و میادین مختلف به عنوان «موتور محرکه نظام» مورد تاکید قرار دادند که قطعا حمایت از نسل جوان، آینده کشور را تضمین می‌کند.


اینک در این برهه حساس، جوانان با روحیه انقلابی و جهادی می‌توانند با بهره گیری از توانمندی و انرژی عظیم خود، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل ساخته و پیام آور امید و نشاط باشند.
جوانان سرمایه‌های با ارزش یک جامعه هستند.  بدیهی است که حضور و قرار گرفتن آن‌ها در عرصه‌های خدمت رسانی و جهت دهی آنان به وسیله برنامه ریزان و مسئولان در بخش‌های مختلف، حس مسئولیت پذیری و تعهد را در آن‌ها تقویت می‌کند. همچنین باتجلیل و تکریم جوانان و احترام به شخصیت آنان، نتایج درخشانی به بار می‌آید.


اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن خجسته میلاد حضرت علی اکبر (ع) و  هفته‌ جوان به جوانان عزیز، امید آن دارم تا جوانان ایران اسلامی با تأسی از حضرت علی اکبر (ع) به عنوان الگوی ولایت مداری در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان سال «جهش تولید» مزین گشته با همت والا و جهادی خود برای تحقق شعار سال، نقش آفرینی کنند.

نورعلی کاظمی بهزیستی
مدیر بهزیستی شهرستان لنده

محمدی مشاور فرماندار شهرستان لنده در امور جوانان در پیامی میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را تبریک گفت.

بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته،برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده‌ای بهتر برای هم نوعانشان رقم می زنند

پیام تبریک مسئولین شهرستان لنده به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
پایه های اقتصاد ، فرهنگ و امنیت کشورها به نیروی فعال جوانان استوار و دفاع از مرزها و حفظ استقلال بر عهده نسل جوان است و در نهایت صعود به بالاترین قله‌های کمال به دست توانای جوانان میسر می‌شود و امروز حضرت علی اکبر(ع) به عنوان یک جوان آگاه، با بصیرت و ولایت مدار ، الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است.

بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته،برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده‌ای بهتر برای هم نوعانشان رقم می زنند و جوانان ایران اسلامی همواره از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان در گروهای جهادی در این برهه از زمان که همگان با اتحاد برای مبارزه با ویروس کرونا به میدان آمده و مثل گذشته در دفاع از مرز و بوم ثابت کردند جوانان همیشه در خط مقدم هستند و با تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به این جوانان و تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران بویژه شهرستان لنده ، امید است در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید» نام گذاری شده ، با همت جوانان برومند شهرستان و با اتکا از پتانسیل های موجود زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه های مختلف را بیش از گذشته فراهم کنیم و موفقیت ، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم .

در بخشی از پیام ایشان آمده است، با توجه به شرایط موجود کشور و خطر شیوع بیشتر ویروس کرونا جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان که قرار بود توسط انجمن جوانان شهرستان لنده با همکاری ادارات برگزار شود، کنسل شد و هزینه این جشن صرف خرید اقلام بهداشتی برای خانواده‌های نیازمند در نظر گرفته می شود.

مجتبی محمدی
مشاور فرماندار لنده در امور جوانان

در حال تکمیل.......

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار