مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، از توزیع ۱۲ هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق حاشیه‎نشین و کم برخوردار کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 04 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر فرزین معتمدی افزود: این بسته ها با همت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان شامل ژل ضدعفونی کننده دست و دستکش در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر کرمانشاه توزیع شد.

وی اظهار داشت: اقلام فوق با ارزش ریالی بیش از یک میلیارد ریال برای استفاده خانواده های مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین کرمانشاه که دسترسی کمتری به شهر دارند تهیه و در اختیار این افراد قرار داده شد.

معتمدی در پایان هدف از انجام این طرح را حمایت از مردم مناطق کم برخوردار عنوان کرد و افزود: با رعایت نکات بهداشتی همه باهم تلاش خواهیم کرد تا انشالله کرونا را شکست دهیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با شناسایی هشت بیمار جدید، تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه به ۲۴۵ نفر افزایش یافت که از این تعداد ۲۹ تن فوت شدند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز هزار و ۲۵۲ نفر بستری شدند که از این تعداد هزار و ۱۰۳ نفر ترخیص شده و ۱۲۰ نفر نیز هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار