بهمن روشنی در گفتگو با تابناک:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه ارائه خدمات درمانی و تشخیصی در مراکز منتخب دانشگاه آغاز شده و در حال انجام است.
کد خبر: ۸۳۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 04 April 2020

بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با اختصاص بیمارستان‌های گلستان و فارابی و محمد کرمانشاهی و سایر بیمارستان‌ها در شهرستان‌های استان، به درمان بیماران کرونایی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در این مراکز حضور یافته و با از خود‌گذشتگی و ایثار به درمان بیماران می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حضور بیش از ۳۵۰ پزشک فوق تخصص، متخصص و عمومی و همچنین ۲۵۰۰ پرستار در شیفت‌های مختلف در این مراکز بسیار موثر می‌باشد.

روشنی با اشاره به راه‌اندازی مرکز بیماران حاد تنفسی (بیمارستان نسیم) در بیمارستان امام رضا (ع)، اظهار داشت: با تعداد ۱۲ تخت مراقبت ویژه تنفسی و همچنین اضافه شدن ۷ تخت ویژه تنفس در بیمارستان فارابی از اقدامات انجام شده در هفت روز اخیر بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان عنوان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در حال حاضر بیش از ۵۰۰ تخت بستری و ویژه در استان به درمان بیماران کرونا اختصاص داده شده است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار