رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت: به منظور کاهش آمار تصادفات استان، پس از پایان بیماری کرونا کلاس‌های آموزش رایگان مهارت رانندگی حرفه ای را برای مردم کرمانشاه برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۸۳۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 04 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمد جواد کرانی ، بابیان اینکه برای اجرای این برنامه هماهنگی هایی با استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط همچون نیروی انتظامی صورت گرفته، اظهار کرد: طبق برنامه این کلاس‌ها پس از فروکش شدن بیماری کرونا در پیست مجموعه ورزشی 15 خرداد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از تلاش برای ساماندهی موتورهای سنگین ورزشکاران موتورسوار استان و پلاک‌دار کردن آنها خبرداد و گفت: بدنبال انعقاد تفاهم نامه‌ای با نیروی انتظامی هستیم تا بتوانیم موتورهای سنگین ورزشکاران زیرمجموعه این هیات را پلاک‌دار کنیم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با بیان اینکه مقدمات این کار انجام شده، تصریح کرد: درحال حاضر موتورهای سنگین موتورسواران هیات به واسطه نداشتن پلاک امکان تردد در سطح شهر را ندارند و این موضوع در هنگام برگزاری مسابقات، مشکلاتی را برای تردد ورزشکاران موتور سوار بوجود می‌آورد.

وی در ادامه به آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پیست چندمنظوره اتومبیلرانی دهکده المپیک اشاره کرد و افزود: حدود دو میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه با کمک استاندار کرمانشاه در نظر گرفته شده و تا اسفند هم مرحله نقشه برداری آن را انجام دادیم، اما به دلیل شیوع کرونا فعلا متوقف شده است.

کرانی تصریح کرد: پس از پایان بیماری کرونا فعالیت این پروژه از سر گرفته می‌شود و امید داریم ظرف چند ماه به اتمام برسد.

وی در ادامه بااشاره به وجود زیرساخت‌های برگزاری رقابت‌های موتورکراس و آفرود در دهکده المپیک، عنوان کرد: به واسطه وجود این زیرساخت‌ها در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک میزبانی مسابقات موتورکراس و یا آفرود را در کرمانشاه داشته باشیم.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه تاکید کرد: برگزاری رقابت‌های درگ قهرمانی کشور در بخشی از جاده حمیل به اسلام آبادغرب که پهنای باند گسترده‌ای دارد نیز جزو برنامه‌های دارای اولویت سال 1399 هیات است.

وی در پایان سال 1398 را سالی خوب برای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه خواند و گفت: در کنار پروژه های عمرانی و برگزاری رقابت‌های مختلف، در این سال برای اولین بار کلاس‌های مربیگری و داوری کشوری این رشته ها را در استان برگزار کردیم و تا حدودی توانستیم کمبود تعداد مربیان و داوران هیات را جبران کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار