مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی این استان تا 22 فروردین‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 02 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،معصومه حسنی‌خونسار اظهار داشت: ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی پس از 20 فروردین‌ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری‌زا، کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و استان کرمانشاه تا شنبه، 22 فروردین‌ماه تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: از سوم اسفند تاکنون و در پنج مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز تعطیل شده‌اند.

وی گفت: بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح، در زمان مقتضی کتابخانه‌های عمومی خدمت‌رسانی به مردم را از سر بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار