تورج شیرزادیان در گفتگو با تابناک:
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان تجهیزات به بیمارستان نسیم اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۳۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 02 April 2020

تورج شیرزادیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به ایجاد بخش های ویژه بیماران کرونا در بیمارستان نسیم اظهار داشت:حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان تجهیزات پزشکی بخشهای ویژه، به بیمارستان نسیم اختصاص یافته است.

وی افزود:این تجهیزات شامل ده دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی بیمار به همراه سیستم سانترال، پنج دستگاه ونتیلاتور، پنج تخته تشک مواج و چهار دستگاه پمپ انفوزیون به بیمارستان ریوی نسیم به منظور راه اندازی ارایه خدمات تخصصی به بیماران مبتلا به کروناویروس می باشد.

شیرزادیان با بیان اینکه این دومین مرکز دانشگاه است که در کوتاهترین زمان ممکن با مدیریت معاونت غذا و دارو، درمان و همراهی بیمارستان امام رضا (ع) توسط مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه تجهیز می گردد،تصریح کرد:مرکز نسیم طی سال های گذشته توسط حوزه مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه به صورت استاندارد تجهیز گردیده و تجهیزات جدید نیز به منظور تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و با هدف ارایه خدمات تخصصی در این مرکز به این بیمارستان اختصاص پیدا کرده و سایر نیازمندیهای آن نیز در آینده تامین می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار