محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و مقابله با گسترش ویروس کرونا محدودیت‌های تردد از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۲ فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 30 March 2020

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در طول روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال جاری ممنوعیت حضور شهروندان و پارک خودرو‌ها در کنار تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و همچنین جریمه ۵ میلیون ریالی و توقیف خودرو متخلفین به مدت یک ماه اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه موفقیت در اجرای این طرح همراهی مردم در روز‌های آینده را می‌طلبد تصریح کرد: به همشهریان محترم توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت موثر جهت رعایت نکات بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارک‌ها و بوستان‌ها و همراهی با نیرو‌های نظامی و انتظامی به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و مراسم سیزده بدر امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی تاکید کرد: تصمیمات و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت هموطنان می‌باشد لذا تخطی از قوانین مربوطه به منزله عدم رعایت حقوق شهروندی بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

معصومی زاده در پایان با تشکر از همراهی مردم در اجرای طرح جداسازی اجتماعی در شهرستان گفت: خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد از مردم توصیه‌ها و تصمیمات ستاد مقابله با بحران کرونا را رعایت می‌کنند و تنها عده‌ای با عدم رعایت این موارد به سلامت دیگران ضربه می‌زنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار