سرپرست بسیج سازندگی استان کرمانشاه از فعالیت بیش از ۴۳۰۰ جهادگر بسیجی برای مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 30 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر؛سرهنگ کامران هزارخانی  از فعالیت بسیجیان در صف مقدم خدمت‌رسانی خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و تبع آن در استان کرمانشاه ۱۰۷ گروه جهادی بسیج سازندگی جهت مقابله و پیشگیری از انتشار این ویروس فعالیت خود را آغاز کردند.

سرپرست بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: در قالب این گروه‌های جهادی ۴ هزار و ۳۵۰ نفر جهادگر بسیجی مشغول خدمات رسانی به آحاد مردم هستند.

وی ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی را یکی از اولویت‌های گروه‌های جهادی دانست و گفت: همچنین گروه‌های جهادی نسبت به ضدعفونی کردن مساجد، مدارس، ترمینال‌ها، بیمارستاتها، بانک‌ها و دستگاه‌های عابر بانک و توزیع پوستر آموزشی اقدام کرده‌اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در این شرایط بحرانی معیشت برخی از آحاد جامعه به مخاطره افتاده است در سطح استان کرمانشاه تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ بسته حمایتی غذایی و بهداشتی توزیع شده است.

توزیع ۵ هزار بسته حمایت غذایی در کرمانشاه / ‏‬ فعالیت ۱۱ کارگاه تولید اقلام بهداشتی

سرهنگ هزارخانی ادامه داد: همچنین توزیع ۵ هزار بسته دیگر را در دست اقدام داریم که طی هفته جاری این بسته‌ها توزیع خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۶ هزار نفر از بسیجیان استان در بحث غربالگری در کنار دانشگاه علوم پزشکی مشغول فعالیت هستند.

سرپرست بسیج سازندگی استان کرمانشاه در ادامه از تولید اقلام بهداشتی توسط بسیجیان خبر داد و گفت: ۱۱ کارگاه تولید اقلام بهداشتی نیز در سطح شهر کرمانشاه و شهرستانهای اطراف به تولید و توزیع تجهیزاتی از قبیل ماسک و دستکش مشغول هستند.

این مسئول از بکارگیری گروه‌های جهادی تخصصی - درمانی جهت انجام خدمات بهداشتی خبر داد و گفت: این گروه‌ها طبق دستورالعمل کار گروه بهداشت و درمان استان به عنوان همکار و کمک کار دانشگاه علوم پزشکی و تحت نظر آنها ارائه خدمت می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار