معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از لغو تمامی سفرهای ریلی و محدودیت سفرهای هوایی استان خبر داد و افزود: فقط پرواز محدود به تهران آن هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.
کد خبر: ۸۳۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 30 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مهرداد سالاری با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: در پی شروع این بیماری محدودیت‌هایی در بحث ترددهای ریلی، هوایی و زمینی اعمال شده است.

وی با اشاره به لغو تمامی سفرهای ریلی استان، گفت: در حال حاضر تردد قطارها به دلیل پیشگیری از شیوع این بیماری نجام نمی‌شود.

سالاری همچنین از محدودیت پروازهای استان خبر داد وافزود: پروازهای استان به نقاط مختلف لغو شده و در حال حاضر فقط پروازهای محدود به تهران، آن هم با رعایت پروتکل های بهداشتی داریم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه همچنین از کاهش 70 درصدی فعالیت شرکت‌های مسافربری و ترمینال‌های استان خبر داد و افزود: در حال حاضر سفرهای محدودِ صورت گرفته توسط این شرکت ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد به سمت استان‌های پرخطر توسط این شرکت ها ممنوع است، گفت: اگر شرایط شیوع بیماری ادامه پیدا کند، امکان لغو کامل سفرها وجود دارد.

سالاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 درصد فعالیت این شرکت‌ها مربوط به مسافرانی است که قرار است به استان های خود برگردند و نیز کرمانشاهیانی که قرار است از استان های دیگر به استان خود برگردند.

وی یادآور شد: در این ترددها نیز تمام امور مربوط به تب سنجی و بررسی وضعیت جسمی مسافران و نیز رعایت اصول بهداشتی توسط شرکت‌های مسافربری به دقت انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار