حبیب اله وفایی در گفتگو با تابناک:
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: ۲۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار برای مبارزه با کرونا برای استان کرمانشاه و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به وزارت بهداشت اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۳۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 30 March 2020

حبیب الله وفایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه ۲۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار جهت مبارزه با کرونا در استان کرمانشاه اختصاص یافته است ابراز داشت: مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و مابقی اعتبار از محل اعتبارات ملی از جمله تبصره ۱۴ و ردیف های متمرکز تامین شده است.

وی در ادامه افزود: به تازگی ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت مبارزه با ویروس کرونا به وزارت بهداشت اختصاص یافته است که از این محل سهم استان دریافت خواهد شد. همچنین تغییرات بسیاری در کمیسیون تلفیق مجلس انجام شده که ۱۰۰ میلیارد تومان از ردیف متفرقه با پیگیری های استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه ابلاغ شده است. لازم به ذکر است که هنوز جمع بندی بودجه انجام نشده و در صورت جمع بندی به زودی اعلام می شود.

وفایی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه هیچ امری مهم تر از مبارزه با کرونا نیست چراکه بار مالی و معنوی فراوانی به کشور تحمیل می کند. از مردم خواهشمندیم به توصیه های وزارت بهداشت توجه کرده تا این ویروس ریشه کن شود. در صورت حذف ویروس کرونا در جامعه بودجه های کشور صرف امور عمرانی به ویژه اشتغال در کرمانشاه می شود.

 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار