مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه حضور مردم در عرصه های منابع طبیعی استان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین را ممنوع اعلام کرد.
کد خبر: ۸۳۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 30 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،انشالله کولانی در ستاد مقابله و پیشگیری از کرونای اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن روز طبیعت هستیم و ممکن است افرادی بی توجه به سلامتی خود، خانواده و جامعه اقدام به حضور در عرصه های طبیعی کنند که این اقدام در این روزها که بحران انتقال کرونا جامعه را در بر گرفته، از نظر ستاد مقابله وپیشگیری از کرونای استان جفا در حق مردم محسوب و به نوعی تهدید سلامت دیگر هم استانیها بوده و جرم محسوب می شود.

کولانی اضافه کرد: مجموعه کارکنان حوزه منابع طبیعی استان در کنار دیگر حافظان حوزه سلامت از هرگونه اطراق، تردد و تجمع در عرصه های طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ادامه داد: کارکنان منابع طبیعی استان در وهله اول نسبت به بیان خطرات ناشی از تجمع اقدام کرده و در صورت بی توجهی، با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور با استناد به قوانین جاریه اعمال قانون خواهند کرد.

وی گفت: روزهای 12 و 13 فروردین همچون روزهای گذشته تمامی نیروهای حفاظتی در سطح استان آماده و در عرصه‌ها گشت حفاظتی خواهند داشت.

کولانی با اشاره به اهمیت توجه به توصیه های پزشکی برای در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال بیماری در این روزهای کرونایی، از مردم خواست در روز ۱۳ بدر برای جلوگیری از شیوع کرونا از حضور در عرصه های منابع طبیعی صرف نظر کرده و در خانه های خود بمانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار