پژمان صالحی فر در گفتگو با تابناک:
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: به جهت جلوگیری از ایجاد تجمع و گسترش شیوع ویروس کرونا از این پس فرآیند نوبت دهی جهت انتقال خون به صورت اینترنتی خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 30 March 2020

پژمان صالحی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا مقرر شد از این پس جهت جلوگیری از ایجاد تجمع و همچنین رفاه حال شهروندان نوبت دهی جهت انتقال خون به صورت اینترنتی باشد. به همین جهت شهروندان می توانند با مراجعه به سایت nobatdehi.ibto.ir و دریافت نوبت، در روز مقرر به اداره کل انتقال خون استان جهت اهدای خون مراجعه نمایند.

وی در ادامه بیان داشت: اهدای خون می تواند باعث نجات بسیاری از کسانی شود که به خون نیاز دارند و باید اشاره کرد که اخیرا در جهت ارتقای فرهنگ اهدای خون مدیران استان به اداره کل انتقال خون جهت اهدا مراجعه کرده اند و امیدواریم فرهنگ اهدای خون در جامعه نهادینه شود.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها، اداره کل کتابخانه های عمومی، فرمانداری کرمانشاه و همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی از اداراتی بودند که در جهت اعتلای فرهنگ اهدای خون پیشگام بودند و با مراجعه مدیران و کارکنان آن ادارات جهت اهدای خون شاهد ایجاد فرهنگی نو در استان هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار