به گفته رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه، تمام حدود هزار نانوایی شهر کرمانشاه در این ایام با تمام ظرفیت پخت نان دارند و مردم نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند.
کد خبر: ۸۳۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 29 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،اعتضاد علیزاده ، با بیان اینکه تمام نانوایی‌های کرمانشاه فعال هستند و با ظرفیت کامل پخت نان انجام می‌دهند، افزود: هیچ کمبودی از نظر تولید نان در کرمانشاه نداریم و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وی ادامه داد: تنها روزی که خبازی‌ها می‌توانند تعطیل باشند روز ۱۳ فروردین است که روز قبل از آن همه نانوایی‌ها تا ساعت ۲۲‌ و ۳۰ دقیقه شب پخت می‌کنند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه خبازی‌ها به هیچ عنوان مشمول تعطیلی و یا فعالیت شیفتی نیستند، ادامه داد: نظارت می‌کنیم که هیچ خبازی در ساعت فعالیت خود تعطیل نباشد.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه عنوان کرد: مشکلی هم برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها وجود ندارد و آرد به روال سابق و به میزان کافی به دست واحدها می‌رسد.

علیزاده همچنین از تشدید نظارت‌های بهداشتی بر خبازی‌ها نیز خبر داد و یادآور شد: به مردم اطمینان می‌دهیم هیچ مشکلی در زمینه بهداشت نانی که به دست آنها می‌رسد، وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای خبازی‌ها از نظر سلامت مدام کنترل می‌شوند، همچنین باید از لباس و تجهیزات مناسب استفاده کنند و به هیچ عنوان نباید به پول دست بزنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار