رییس پلیس راه استان کرمانشاه از تشدید محدودیت تردد در ورودی های استان خبر داد وافزود: هر خودروی غیربومی وارد استان شود به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 29 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرهنگ محمد حیدری  با اشاره به شیوع کرونا گفت: در همین راستا محدودیت هایی در بحث تردد اعمال شده که این محدودیت ها از روز جمعه (8 فروردین) تشدید شده است.

وی افزود: بر اساس محدودیت های اعلامی جدید خودروهای غیربومی حق ورود به استان را ندارند و با استقرار تیم های پلیس راه در کنار سایر عوامل انتظامی در ورودی های استان از ورود این خودروها به استان جلوگیری می‌شود.

حیدری تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی در صورت ورود خودروهای غیربومی به استان، این خودروها به مبلغ 500 هزار تومان جریمه شده و به مدت یک ماه نیز توقیف می‌شوند، بنابراین توصیه و تاکید داریم خودروهای غیربومی به استان کرمانشاه نیایند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه معیار تشخیص خودروهای غیربومی را پلاک خودرو، کارت ملی و محل صدور بیمه نامه خودرو عنوان کرد.

حیدری از استقرار 56 تیم گشتی در محورهای استان و در ورودی های استان خبر داد وافزود: در طرح نوروزی امسال با اشاره به کاهش تردد خودروها تیم های گشتی افزایش داده نشده است.

وی افزود: تردد در محورهای استان در طرح نوروزی امسال تا به امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد کاهش داشته است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت فوتی های تصادفات نیز کاهش 70 درصدی داشته است.

حیدری با بیان اینکه کاهش بیشتر تردد برای کنترل شیوع بیماری کرونا لازم است، از مردم خواست تا همکاری موثر داشته و با خودداری از تردد در محورهای استان به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار