معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در فعالیت های مربوط به بهداشت محیط با جلب مشارکت نیروهای بسیج در رنکینگ دانشگاه های کشور رتبه اول را کسب کرد.
کد خبر: ۸۳۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 28 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،«ابراهیم شکیبا» در خصوص این خبر، اظهار داشت: برنامه‌ای تحت عنوان مدیریت محیط در کنترل و مقابله با «کرونا ویروس» با جلب مشارکت نیروهای بسیجی خصوصا بسیج جامعه پزشکی و با حضور داوطلبان بسیجی در سراسر استان انجام شد.

وی افزود: فعالیت‌های ما در چند زمینه به اجرا در آمد، ١١٩ تیم در مناطق شهری در قالب ٣۵٧ نفر و ٧٣ تیم در مناطق روستایی در قالب ١۴٠ نفر تشکیل شد؛ این تیم‌ها در شهر و روستا کنترل مراکز، اماکن و کارگاه‌های صنفی شامل سی هزار تا از مراکز و اماکن را بر عهده گرفتند. اقدام بعدی مدیریت و کنترل مراکز تجمعات شامل استخرها، تالارها، باشگاهای ورزشی و اماکن عمومی بود.

شکیبا تصریح کرد: مدیریت در امر مبلمان شهری شامل جلب مشارکت ادارات و نظارت های لازم در راستای انجام عملیات سالم سازی و ضدعفونی معابر، ناوگان حمل و نقل عمومی، ترمینال ها، مدیریت جمع آوری حمل و نقل پسماندهای شهری، ضدعفونی مخازن هم با کمک ادارات خصوصا بسیج، شهرداری و سایر سازمان ها انجام شد.

 معاون دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: از سردار ریحانی و دکتر مسعودی به عنوان رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی که نیروها را در اختیار ما قرار دادند و همه بسیجیانی که در این امر مشارکت کردند قدردانی می کنم.

وی در پایان ضمن قدردانی ویژه از استاندار کرمانشاه به خاطر ایجاد همدلی میان دستگاه ها و سازمان ها برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با شیوع کرونا ویروس، تاکید کرد: در پی اقدامات یاد شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانست در فعالیت های بهداشت محیط در رنکینگ و رتبه بندی دانشگاه های کل کشور رتبه اول را کسب کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار