سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۸۸۸ نفر از افرادی که در استان با علائم کرونا در مراکز درمانی بستری شده‌اند، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 27 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید ابتلای 194 نفر به ویروس کرونا در استان، گفت: از این تعداد متاسفانه 21 نفر جان باختند.

وی با اشاره به بستری 1009 نفر از بیماران با علائم تنفسی در مراکز درمانی استان از شروع اپیدمی کرونا، گفت: تاکنون 888 نفر از این افراد ترخیص شده اند.

شکیبا تصریح کرد: هم اکنون 100 نفر در مراکز درمانی استان همچنان بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: همچنان خواسته اصلی ما از مردم این است که در خانه های خود بمانند و نکات بهداشتی را هر روز با جدیت ادامه دهند.

وی افزود: افراد نباید با گذشت زمان بی خیال این بیماری و رعایت مراقبت های بهداشتی شوند و باید بدانند ابتلا به کرونا در کمین همه افراد است و بهترین راه مقابله با این بیماری بحث پیشگیری است.

شکیبا افزود: از مردم می خواهیم تا مدتی از رفتن به دید و بازدید و سر زدن به دوست و آشنا خودداری کنند و اجازه دهند این بیماری مرتفع شده و پس از آن صله رحم را به جا آورند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار