مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۲۵۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌ مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 26 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حسن عزیزی  درباره آمار تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله‌زده به تفکیک بانک عامل اظهار داشت: سهمیه مصوب و ابلاغی بانک‌های عامل استان طی یکسال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که یک هزار و ۴۹۴ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۲ هزار و ۳۴۰ نفر پیش‌پذیرش شد.

وی افزود: در این راستا ۲ هزار و ۲۷۱ قرارداد به ارزش بیش از ۲۵۲ میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان منعقد شد که در نهایت ۲۵۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای اجرای ۲ هزار و ۲۷۲ طرح با ایجاد اشتغال ۲ هزار و ۹۳۵ نفر پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: سهمیه مصوب و ابلاغی بانک کشاورزی ۲۷۰ میلیارد تومان بوده که یک هزار و ۱۲۰ طرح با پیش بینی اشتغال یک هزار و ۶۱۲ نفر پیش پذیرش شده است.

وی عنوان کرد: همچنین یک هزار و ۳۱۵ قرارداد به ارزش ۱۵۰ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان منعقد شده که در نهایت ۱۵۰ میلیارد و ۲۳ میلیون تومان برای ایجاد یک هزار و ۶۸۸ نفر اشتغال پرداخت شد.

عزیزی گفت: سهمیه مصوب صندوق کارآفرینی امید ۱۱۶ میلیارد تومان بوده که ۲۵۸ طرح با پیش بینی اشتغال ۴۰۴ نفر پیش پذیرش شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از انعقاد ۷۵۴ طرح به ارزش ۴۸ میلیارد و ۲۲۹ میلیون تومان خبر داد و افزود: تمام این مبالغ برای ایجاد ۹۱۰ مورد اشتغالزایی پرداخت شده است.

عزیزی بیان کرد: سهمیه ابلاغی پست بانک نیز ۱۰۴ میلیارد تومان بوده که ۵۸ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱۷ نفر پیش پذیرش شده است.

وی از انعقاد ۷۳ طرح به ارزش ۲۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خبر داد و عنوان کرد: در نهایت ۳۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان برای اجرای ۷۴ طرح با ۱۴۶ مورد اشتغالزایی پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: سهمیه بانک توسعه تعاون ۱۱۰ میلیارد تومان بوده که ۵۸ طرح با پیش بینی اشتغال ۲۰۷ نفر پیش پذیرش شد.

عزیزی با بیان اینکه ۱۲۹ قرارداد به ارزش ۲۷ میلیارد و ۵۶۹ میلیون تومان منعقد شده، افزود: ۲۷ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان برای اجرای ۱۲۹ طرح با ایجاد ۱۹۱ مورد اشتغالزایی پرداخت شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار