اردشیر رستمی در گفتگو با تابناک:
مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه از انهدام ۲۰ میلیارد ریال کالا در سال ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 26 March 2020

اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به انهدام ۲۰ میلیارد ریال کالا در قالب ۵ جلسه انهدام توسط اموال تملیکی استان کرمانشاه در سال ۹۸ اظهار داشت: در سال ۹۷ تعداد جلسات انهدام، ۵ جلسه به ارزش ۱۱ میلیارد تومان بوده است. افزایش ارزش کالاها در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته خود به دلیل افزایش قیمت اجناس می باشد.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سلامت محوری کالاهای مذکور توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سازمان دامپزشکی و جهاد کشاورزی تایید نشده است لذا این اجناس قابلیت مصرف انسانی و حتی حیوانی نداشته و به همین دلیل منهدم شدند.و این کالاها شامل تخم مرغ فاسد، داروهای بدنسازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و نیز حبوبات فاقد بسته بندی هستند.

رستمی خاطر نشان کرد: تلاش ما در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فروش به شرط صادرات اموال تملیکی که توسط ارگان های مربوطه از جمله غذا و دارو تایید نشده است بوده چرا که آتش زدن ها از نظر اقتصادی به صرفه نیست. اجناس مذکور پس از فروش از طریق گمرک مشخص شده توسط خریدار از مرز خارج می شود.

وی در پایان تصریح کرد:سازمان اموال تملیکی از منابع خود جهت همدردی با هموطنان در بلایای طبیعی از جمله زلزله استفاده کرده و در همیاری افراد آسیب دیده می کوشد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار