استاندار كرمانشاه گفت: اگر اقدامات سختگيرانه براي جلوگيري از شيوع بيماري كرونا در استان صورت مي گيرد؛ فقط به خاطر حفظ جان مردم است .
کد خبر: ۸۳۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 25 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد مبارزه با كرونا استان تصريح كرد: با توجه به شلوغي شهر كرمانشاه و همچنين تردد پلاك هاي غير بومي در شهر، نياز است كه كارها و اقدامات بيشتري براي جلوگيري از شيوع بيماري كرونا در استان صورت گيرد.

وي خاطرنشان ساخت: وقتي در سطح شهر مشاهده مي شود كه ترددها زياد است و وضعيت پيشگيري مطلوب نيست؛ضروري است كه راهكارها و تدابير جديد انديشيده شود و مردم بزرگوار استان در جريان باشند هر كاري كه در راستاي جلوگيري از شيوع كرونا در استان انجام مي شود فقط به لحاظ حفظ سلامتي خود آنان است.

مقام عالي استان از شهرداري كرمانشاه خواست كه نسبت به بسته شدن ورودي هاي پارك ها و همچنين مسدود شدن ورودي و خروجي طاق بستان و پارك كوهستان كرمانشاه نيز اقدام كند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به افزايش ترددها و بازبودن اكثر مغازه هاي در منطقه ديزل آباد كرمانشاه از سازمان صمت و اصناف كرمانشاه خواست كه نسبت به اتخاذ تدابير و تمهيدات لازم در اين مكان اقدام كنند.

وي تصريح كرد: سازمان صمت با همكاري اتاق اصناف كرمانشاه هر كجا كه صلاح مي بينند،زمجاز هستند كه نسبت به بسته شدن مغازه ها و صنوف اقدام كنند.

مهندس بازوند با اشاره به افزايش ترددها در كرمانشاه از شهرداري كرمانشاه با همكاري هلال احمر و دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه خواست كه با انتخاب يك شعار مناسب، يكبار ديگر با قاطعيت بيشتري آژير خطر را در مناطق مختلف شهر كرمانشاه به ويژه مكان هاي پرتردد به صدا آورند و در اين زمينه براي مبارزه با موج دوم كرونا اطلاع رساني جديدي انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار