فرماندار شهرستان کنگاور از اعمال محدودیت های جدید به منظور جلوگیری از ورود مسافران به این شهرستان خبر داد و گفت: خودروهای غیر بومی که به قصد تفریح در سطح شهر تردد کنند را توقیف می کنیم.
کد خبر: ۸۳۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 25 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،خیرالله خزائی در خصوص این خبر، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ورود مسافرین به شهرستان کنگاور را محدود کرده‌ایم و من بعد خودروهای غیر بومی که در سطح شهر تردد می کنند را توقیف می‌کنیم.

وی افزود: گردشگران را به هیچ وجه نمی پذیریم؛ افرادی هم که پیش از این به منزل اقوام خود در کنگاور سفر کرده اند در صورتی که علائمی از بیماری نشان دهند باید به بیمارستان مراجعه کنند و اگر علامتی ندارند از منزل بیرون نیایند.

فرماندار شهرستان کنگاور با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده ی تردد خودرو با پلاک غیر بومی در سطح شهر به قصد تفریح، قطعا برخورد لازم صورت می‌گیرد، بیان داشت: حدود 12 ورودی فرعی به داخل شهرستان داریم، به منظور محدود کردن ورود مسافران در بخش هایی از آن پلیس مستقر می‌کنیم.

خزائی ضمن قدردانی از اصنافی که با وجود تحمل فشارهای اقتصادی همکاری لازم را با دستگاه‌های دولتی داشتند، افزود: در حال حاضر جز خوار بار فروشی های محدود که برای رفع نیازهای ضروری مردم فعالند سایر واحدهای صنفی تا پانزدهم فروردین تعطیل می باشند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار