معاون سیمای صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از پخش برنامه‌های متنوع تولیدی و تامینی برای ایام تعطیلات و دوران خانه نشینی مردم خبر داد و افزود: تمام تلاشمان این است که تلویزیون را جذاب کنیم تا مردم راحت‌تر در خانه بمانند.
کد خبر: ۸۳۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 24 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،غلامرضا مطاعی، با اشاره به شیوع کرونا و لزوم خانه نشینی مردم در این روزها، گفت: در این شرایط صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تمام تلاش خود را به کار بسته تا با پخش برنامه‌های جذاب و آموزشی، اوقات خوشی را برای مردم فراهم کرده و در کنار آن آموزش‌های لازم را به مردم در خصوص بیماری کرونا بدهد.

وی تاکید کرد: در این شرایط تمام تلاش ما این است که تلویزیون را برای مردم جذاب‌تر کنیم تا مردم راحت‌تر بتوانند در خانه بمانند و وقتی تلویزیون را روشن می‌کنند شاهد برنامه های جذاب و آموزشی باشند.

مطاعی با اشاره به راه اندازی "استودیو سلامت" در شبکه زاگرس، گفت: اولین استانی در کشور بودیم که این استودیو را راه اندازی کرد و در این استودیو در خصوص مباحث آموزشی مربوط به کرونا صحبت می‌شود.

وی افزود: در این برنامه از تمام کارشناسان و متخصصان و مسئولان حوزه سلامت و سایر حوزه های مربوط به مقابله با کرونا دعوت می شود تا ضمن ارائه مباحث آموزشی، آخرین آمار و اطلاعات را در خصوص وضعیت کرونا در اختیار مردم قرار دهند.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز کرمانشاه خاطرنشان کرد: این برنامه در دو زمان 10 صبح و 20 شب تقدیم علاقمندان می‌شود.

مطاعی در ادامه از تولید و تامین 20 عنوان برنامه در ایام نوروز خبر داد وافزود: امسال فیلم و سریال تولیدی نداریم، اما برنامه هایی مانند "وهار هاتیه"با رویکرد طنز و سرگرمی در شبکه زاگرس تولید شده که پخش روزانه دارد.

وی افزود: در کنار برنامه های تولیدی، فیلم وسریال های تامینی از جمله سریال "نون.خ" و نیز برنامه های تامینی مانند "عیدانه" و "کرمانشاه 20" که در سالهای گذشته در شبکه زاگرس تولید شده نیز برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: روزانه ساعت 14 نیز پخش یک فیلم سینمایی در نظر گرفته شده و تلاش شده تا فیلم‌های انتخابی رویکرد طنز و سرگرمی داشته باشد تا بتوانند نقشی هرچند کوچک در بحث در خانه ماندن مردم داشته باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار