مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: دولت هیچگاه نمی‌تواند بدون مشارکت مردم بر بیماری ویروس کرونا غلبه کند.
کد خبر: ۸۳۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 23 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، فریبرز نجفی‌مهر امروز در حاشیه بازدید از محل تولید محلول‌های ضدعفونی که با همت ارتش و با حضور گروه‌های جهادی و برخی سمن‌ها راه‌اندازی شده، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در روزهای اخیر توسط این مجموعه، اظهار داشت: به‌دلیل گستردگی تاثیر بیماری کرونا بر مناسبات اجتماعی و اقتصادی جامعه، دولت هیچگاه نمی‌تواند بدون مشارکت مردم بر این بیماری غلبه کند.

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: مشارکت مردم نیز در دو بخش قابل ملاحظه و موردنظر است، یک بخش آن احترام توده‌های مردم به پروتکل‌های سازمان بهداشت جهانی در مواجهه با کووید19، برای درخانه ماندن در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس است.

وی تصریح کرد: تجلی دیگر مشارکت مردم، حضور گروه‌های سازمان‌یافته مردمی مانند سمن‌ها، هیأت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و... در عرصه ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای پیشگیری و تهیه و توزیع پک‌های بهداشتی درمناطق کم برخوردار است.

نجفی‌مهر تاکید کرد: خوشبختانه این روزها شاهد هم‌افزایی خوب و قابل ستایش این گروه‌ها در استان هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار