فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندارکرمانشاه گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ورودی های شهرستان اکیپ هایی جهت تب سنجی و غربالگری مستقر شده اند و با این وجود شاهد کاهش محسوس ورود مسافرین به شهر کرمانشاه هستیم.
کد خبر: ۸۳۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 22 March 2020

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پیش از این اعلام شد که به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا شهر کرمانشاه پذیرای مسافرین و میهمانان نوروزی نخواهد بود و با این وجود اکیپ هایی از هلال احمر، ارتش و نیروی انتظامی در ورودی های اصلی شهر مستقر شدند تا عمل تب سنجی و غربالگری را انجام دهند.

وی در ادامه بیان داشت: تمامی دهیاری های شهرستان کرمانشاه ملزم به ثبت اطلاعات مسافرین وارد شده به روستا و اعلام آن به مرکز بهداشت و درمان شهر مربوطه هستند و این اطلاعات نیز از طریق مرکز بهداشت و درمان به ستاد مدیریت مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ارسال خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به قدرت سرایت این بیماری و آگاهی شهروندان در جهت ماندن در خانه شاهد جمعیت محدود مسافرین وارد شده به شهر کرمانشاه هستیم و امیدواریم شهروندان با رعایت نکات بهداشتی و توجه به لزوم در خانه ماندن در قطع شدن زنجیره ابتلا به این بیماری تلاش جدی نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار