رییس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۳۵ درصدی ترافیک محور‌های استان در طرح نوروزی امسال پلیس راه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 21 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرهنگ محمد حیدری ، با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفندماه، گفت: با توجه به هشدارهای متعدد مسئولان بهداشت و درمان کشور مبنی بر لغو سفرهای نوروزی، از زمان شروع طرح تا به امروز شاهد کاهش 35 درصدی ترافیک در محورهای استان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در تمام محورهای استان عادی و روان است و انتظار این است که مردم به توصیه‌ها توجه کرده و به طور جد از رفتن به مسافرت نوروزی خودداری کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: بیماری "کرونا" با تشدید مسافرت های نوروزی، شیوع بیشتری پیدا می‌کند و در همین راستا به طور جد از مردم می خواهیم از رفتن به سفرهای نوروزی خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به کنترل تمام ورودی های استان، گفت: همکاران در تمامی گشت‌های پلیس راه در کنار اکیپ‌های امدادی از جمله هلال احمر قرار دارند و به بحث کنترل خودروهای ورودی به استان کمک می‌کنند.

حیدری از کاهش 70 درصدی تلفات جاده‌ای در طرح نوروزی امسال هم خبر داد و افزود: خوشبختانه این کاهش تردد منجر به کاهش تلفات نیز شده و با گذشت یک هفته از شروع طرح نوروزی، شاهد کاهش 70 درصدی تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته هستیم.

وی با اشاره به استقرار 70 گشت محسوس و نامحسوس در محورهای استان، گفت: با توجه به پرتعداد بودن سرنشینان خودروها در این روزها، برخورد با تخلفات رانندگی تشدید می‌شود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به شروع بارندگی ها در سطح محورهای استان گفت: در حال حاضر تمامی محورهای استان لغزنده است و این شرایط می طلبد افراد احتیاط بیشتری در بحث رانندگی داشته باشند.

وی نسبت به انجام سرعت و سبقت غیرمجاز در این شرایط هشدار داد وافزود: شرایط لغزندگی جاده ها احتیاط بیشتری را در رعایت سرعت می طلبد، چرا که در این شرایط این امکان وجود دارد که با عدم سرعت مطمئنه کنترل خودرو از دست راننده خارج شده و به دنبال آن حادثه تلخی رقم بخورد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار