دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از برخورد با شکل‌گیری هرگونه تجمع و هنجارشکنی در چهارشنبه اخرسال خبرداد.
کد خبر: ۸۳۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 17 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدحسین صادقی، با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال(چهارشنبه سوری)، اظهار کرد: هر ساله با توجه به حوادث تلخی که در این روز شاهد آن هستیم توصیه هایی را به شهروندان داریم، اما امسال حساسیت این مسئله به دلیل شیوع کرونا افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در این راستا انتظار داریم شهروندان تجمعی برای برگزاری این مراسم در خیابانها نداشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه متدکرشد: از نیروی انتظامی هم خواسته‌ایم به منظور حفظ سلامت شهروندان از شکل گیری هرگونه تجمع و هنجارشکنی برخورد کنند.

وی نوجوانان و جوانان را از گروه‌های در معرض خطر در این روز دانست و اعلام کرد: نوجوانان هم به اقتضای سن خود هیجاناتی برای حضور در خیابان دارند که امیدواریم والدین از آنها مراقبت کرده تا از منزل بیرون نیایند.

صادقی در ادامه به در پیش بودن جمعه آخر سال و ممنوع بودن حضور مردم در آرامستان ها هم اشاره کرد و گفت: همانگونه که در جمعه غریبان هفته گذشته شاهد همراهی بسیار خوب مردم بودیم، انتظار داریم این هفته هم در آرامستان‌ها حضور پیدا نکنند.

وی تصریح کرد: برخی شهروندان هم بنا به سنت‌هایی که دارند زمان تحویل سال سر مزار عزیزانشان می‌روند که از آنها می‌خواهیم امسال برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان، تحویل سال 1399 را در منزل باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار