جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
 فرماندار اسلام آباد غرب از آمادگی کامل بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان برای امور جاری و مقابله با کرونا ویروس خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 17 March 2020

 جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در اسلام آباد غرب اظهار داشت: تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان برای انجام امور جاری درمانی و بهداشتی و اقدامات لازم جهت ویروس کرونا آمادگی کافی دارند.

وی خاطر نشان کرد:هم اکنون ۲۰ تخت برای بخش کرونا در بیمارستان همراه با پرسنل درمانی مجرب و مجهز به تجهیزات پزشکی و حفاظتی در برابر این ویروس درنظر گرفته شده است. همچنین مرکز ۱۶ ساعتی کرونا آمادگی لازم برای انجام تست غربالگری را دارد.

 فرماندار اسلام آباد غرب با بیان اینکه اکثریت مردم شهرستان در رعایت نکات بهداشتی همکاری لازم را داشته اند بیان کرد: این بخش از مردم همواره به اطلاع رسانی ها به ویژه توسط رسانه ها توجه می کنند. متاسفانه درصدی از جامعه هنوز ویروس کووید ۱۹ را جدی نگرفتند. جهت جلوگیری از ویروس کرونا در شهرستان لازم است همه مردم به توصیه مسئولین به ویژه توصیه دانشگاه علوم‌ پزشکی توجه کرده و در رعایت نکات بهداشتی اهتمام ورزند.

حیدری در پایان افزود: تاکنون ۲ جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان برگزار و تمامی اقدامات لازم برای اجرا بین دستگاه ها تقسیم شده است. بازدیدهای میدانی از خبازی ها، فروشگاه، بازار، محیط های کارگری و کشتارگاه ها دائما در حال انجام بوده بطوری که تاکنون بالغ بر ۲۰۰ واحد کشتار غیر مجاز و غیر بهداشتی دام و طیور پلمپ شده اند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار