نباید جامعه نسبت به افراد آسیب پذیر در هر شرایطی بی تفاوت باشد ، در حالی که اکنون شرایط بسیار سخت و نگران کننده است.
کد خبر: ۸۳۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 15 March 2020

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: به منظور کاهش آسیب پذیری کودکان کار و خیابانی تعداد ۲۵۰ بسته حمایتی بهداشتی و غذایی میان آنها توزیع شد.

فرزاد گوهردهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته ها شامل اقلام بهداشتی ماسک ، دستکش ، صابون و مایع دستشویی و موادضدعفونی کننده می شود که میان کودکان کار و خیابانی استان توزیع شد.

وی همچنین گفت: در این بسته حمایتی اقلام غذایی شامل حبوبات ، برنج ، مرغ و روغن نیز موجود است که به کودکان کار و خیابانی و یا سرپرستان آنان تحویل شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به شرایط سخت این روزها برای مددجویان بهزیستی به خصوص کودکان کار و خیابانی و زنان سرپرست خانوار ، افزود: در این شرایط نیاز حضور و کمک پررنگ خیرین بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

گوهردهی اظهار داشت: نباید جامعه نسبت به افراد آسیب پذیر در هر شرایطی بی تفاوت باشد ، در حالی که اکنون شرایط بسیار سخت و نگران کننده است.

وی تعداد کودکان کار و خیابانی شناسایی شده مازندران را حدود ۲۴۰ نفر عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه بهزیستی مسئولیت حمایت و ساماندهی کودکان کار و خیابانی را بر عهده دارد ولی در این زمینه به همراهی خیرین نیازمند است .

حدود ۲۵۰ هزار نفر در استان مازندران تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۵۸ هزار نفر معلولوین جسمی و حرکتی شدید هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار