فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: هیچ ماشین وارداتی و صادراتی بدون استریلیزه شدن بین دو مرز تردد نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۳۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 15 March 2020

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه در بخش بار تمامی محل های تجمع بسته شده و در حال استریلیزه شدن است ابراز داشت: هم اکنون اعلام بار به صورت اینترنتی و مجازی انجام می شود تا از تجمع و در نهایت شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

وی خاطر نشان کرد:تمامی راهداران در آماده باش صددرصدی برای فراهم کردن زیر ساخت های جاده ای از جمله خط کشی، تابلو علائم و رفع نواقص جاده ای حاصل از زمستان سال جاری هستند چرا که با وجود کاهش سفرهای نوروزی همچنان رانندگان و مسافران در مسیرهای بین شهری حضور دارند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه افزود: در روزهای گذشته تب سنجی مسافران در مرز از جمله مرز خسروی توسط مرکز بهداشت برای جلوگیری از سرایت این ویروس و مبادله بین دو کشور انجام شده است تا گامی در مقابله با کووید ۱۹ برداشته شود.

کرمی با اشاره به بسته شدن مرزهای خسروی و سومار از روز یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ به مدت یک هفته بنا به درخواست طرف عراقی تصریح کرد: این درخواست به دلیل عدم وجود مواد ضدعفونی کننده و شرایط گندزدایی در طرف عراقی برای این دو مرز بوده و هم اکنون بارها و محموله ها از طریق مرز پرویز خان صادر می شود.

وی در پایان تصریح کرد:در تمامی ورودی و خروجی مرزهای استان محلی برای گندزدایی تعبیه شده و تجهیز کامل وسایل ضدعفونی کننده از روزهای آتی شروع خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار