مدیر سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری کرمانشاه، از کاهش ظرفیت تردد مسافربری به زیر ۲۰ درصد توان پایانه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۳۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 14 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،افشار عبدی ، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان‌ها تمهیدات لازم در پایانه‌های مسافربری شکل گرفت.

وی افزود: بلافاصله بعد از اعلام شیوع ویروس کرونا، با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی ایستگاه سلامت در راستای پایش و تست‌های اولیه تب‌سنجی در ترمینال‌ها راه‌اندازی کردیم.

مدیر سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در راستای مبارزه با این بیماری ضدعفونی وسائل حمل و نقل عمومی در پایان و قبل از هر سفر انجام می‌گیرد و زباله‌های طول سفر طی مراحل کاملا بهداشتی جمع‌آوری و بعد گندزدایی برای تحویل به سازمان پسماند آماده می‌شود.

وی با اشاره به کنسل شدن سفر به استان‌های پرخطر، افزود: تمامی سفرهای خروجی و ورودی از استان‌های پرخطر مانند گیلان، مازندران، قم و اصفهان کنسل شده است.

عبدی افزود: پایانه‌های مسافربری بین شهری در کرمانشاه در حال حاضر با 20 درصد ظرفیت در حال خدمت‌رسانی به مسافران است و در این راستا تابع تصمیمات مقامات در استان هستیم که احتمال تعطیلی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: روز گذشته در مجموعه 42 سرویس یعنی در حدود یک‌هزار نفر مسافر در پایانه‌های کرمانشاه جابه‌جا شده‌اند و این میزان نسبت به آمار زمان مشابه سال گذشته کاهش 80 درصدی داشته است.

مدیر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری کرمانشاه گفت: بنابر تصمیمات، هیچ برنامه‌ای برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در نظر نداریم و از همه مردم خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی در پایان، افزود: در صورت نیاز به سفر ضروری شهروندان می‌توانند از سامانه‌ اینترنتی سفر 724 برای تهیه بلیط غیرحضوری استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار