امید علی مرآتی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: تا اطلاع ثانوی انشعابات برق استان به علت بدهی قطع نمی شوند.
کد خبر: ۸۳۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 14 March 2020

امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به اخطار و قطع برق در خصوص بدهی های معوقه مشترکین برق استان اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم همکاری همه دستگاه های خدمات رسان جهت تسهیل معیشت، تا اطلاع ثانوی انشعابات برق استان به علت بدهی قطع نمی شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه مشترکینی که در پرداخت هزینه قبض برق خود با مشکل مواجه شده اند می توانند به صورت اقساط آن را پرداخت کنند بیان کرد: مشترکین در صورت مشاهده هرگونه قطعی برق سریعا به شرکت برق اطلاع دهند تا با مامور مربوطه برخورد شود.

مرآتی افزود: شرکت توزیع برق استان در تمامی بحران ها با تمام نیرو و قوای خود پای کار بوده و قطعا از امکانات پرسنلی و مالی خود برای خدمتگزاری به مردم استان استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که خدمات زیربنایی برق به صورت ۲۴ ساعته به مشترکین ارائه می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک دستگاه دیزل ژنراتور شرکت برق در محل آزمایشگاه مرکزی کرونا نصب شده است افزود: تمامی خدمات مشترکین و حوادث شرکت به صورت غیرحضوری در سایت توزیع برق قابل انجام است و نیازی به حضور فیزیکی همشهریان در شرکت نیست.

مرآتی در پایان خاطرنشان کرد: در زمانی که اکثریت پرسنل ادارات در حالت نیمه تعطیل بوده و در کنار خانواده های خود هستند همکاران شرکت توزیع برق استان به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمات رسانی به هم استانی های عزیز می باشند.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار