سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه از افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان به 59 نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۳۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 12 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،دکتر ابراهیم شکیبا در جمع خبرنگاران با اشاره به تایید ابتلای 59 نفر به کرونا در استان گفت: متاسفانه از این تعداد هفت نفر جان خود را از دست دادند.

شکیبا در خصوص پراکندگی این مبتلایان در استان گفت: از این تعداد 26 مورد در شهرستان کرمانشاه، هشت مورد در شهرستان کنگاور، هفت مورد در شهرستان سنقر و کلیایی، شش مورد در شهرستان اسلام آبادغرب، چهار مورد در شهرستان گیلانغرب، در هریک از شهرستانهای جوانرود، هرسین و صحنه هرکدام دو مورد و در هریک از شهرستان های پاوه و سرپل ذهاب هرکدام یک مورد ابتلا به ثبت رسیده است.

وی افزود: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون 485 نفر مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد تاکنون 381 نفر ترخیص شده و هم اکنون 98 نفر بستری هستند.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه در ادامه بازهم از مردم خواست تا با توجه به افزایش پیک بیماری در هفته های آینده از منزل خارج نشده و برای حفظ سلامت خود و دیگران در خانه بمانند.

شکیبا افزود: از مردم می‌خواهیم تا در عید امسال از میهمانی رفتن و پذیرش میهمان خودداری کرده و امسال خرید نوروزی هم انجام ندهند و در خانه کنار خانواده خود بمانند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار