رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: از آذرماه سال جاری تاکنون حدود پنج هزار حامی جدید برای طرح اکرم ایتام و محسنین در استان جذب شدند.
کد خبر: ۸۳۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۳ 11 March 2020

به گزارش تابناک قم، حسین قره داغی با اشاره به پویش جذب یک میلیون حامی اظهار کرد: این پویش به صورت ملی آغاز شده و سهمیه استان قم جذب 17 هزار و 500 حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین است و این پویش تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از آذرماه سال جاری تاکنون حدود پنج هزار حامی جدید برای طرح اکرم ایتام و محسنین در استان قم جذب شدند، جذب این حامیان در قالب طرح‌هایی همچون طرح کارمند یک حامی در ادارات، طرح هر حامی یک حامی با مشارکت حامیان قدیمی و جذب حامی از میان مشترکین صندوق‌های صدقات صورت گرفت.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: جذب حامیان جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در اماکن عمومی همچون مساجد، ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس انجام می‌شود.

قره داغی با اشاره به کمک‌های خیران قمی اظهار کرد: کمک خیران استان در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به مددجویان کمیته امداد قم در 9 ماه نخست سال جاری حدود 9 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که 9 میلیارد و 400 میلیون تومان از این کمک به صورت نقدی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خیران قمی مشارکت کننده در طرح اکرام ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت مبالغ تعهدی خود، کمک‌های موردی به مددجویان در زمینه جهیزیه، درمان، مسکن و تحصیل دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار